مراحل ریختن پایه های بتنی (۸ – ۱۰)

مراحل ریختن پایه های بتنی (۸ – ۱۰)

مراحل ریختن پایه های بتنیمراحل ریختن پایه های بتنی (۸ – ۱۰)

  1. ریختن بتن: بتن مخلوط را در سوراخ بریزید. در بیشتر موارد، شما مجبور نیستید پایه بتنی خود را طبق یک اندازه گیری دقیق بریزید. فقط مطمئن شوید که مطابق با الزامات باشد. همچنین، حتماً بتن را کمی پایین تر از سطح زمین نگه دارید، به طوری که وقتی کار تمام شد، تنها چیزی که می بینید دیوار سنگی است. می توانید بتن را با بیل به داخل سوراخ بریزید، اما مراقب باشید هنگام انجام این کار، خاک و آلودگی به داخل سوراخ نریزید.
  2. پایه های بتنی را در جای خود قرار دهید: پس از ریختن بتن، از یک کج بیل باغی برای قرارگیری در جای خود استفاده کنید. با سمت صاف کج بیل روی بتن ضربه بزنید. این اطمینان حاصل می شود که تمام حفره ها پر شده است و به تراز شدن بتن نیز کمک می کند. می توانید سطوح بتن را زبر بگذارید. این در واقع به شما کمک می کند تا هنگام ساخت دیوار سنگی خود پیوند خوبی با ملات بدست آورید. به طور قطع، اگر می خواهید مهارت های ماله کشی خود را تمرین کنید یا دوستانتان را با میزان صاف بودن پایه بتنی تحت تأثیر قرار دهید، می توانید یک ماله روی قسمت بالای بتن بزنید تا صاف شود.
  3. ترمیم: تبریک به شما. شما یک پایه بتنی ریختید. در بیشتر موارد، پس از نشست بتن به مدت یک شب، می توانید از روز بعد چیدن دیوار سنگی خود را شروع کنید. اگر محل زندگی شما گرم است، باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید تا بتن به خوبی ترمیم شود اگر دما هنگام ریختن پایه بتن زیر ۴۰ درجه فارنهایت باشد، باید بتن را گرم نگه دارید.

هر دیوار سنگی به یک پایه محکم احتیاج دارد. اگر خوش شانس باشید، می توانید دیوار سنگی خود را بر روی لبه بسازید. اگر در جایی که دیوار سنگی شما ساخته می شود، هیچ لبه ای وجود نداشته باشد، ملزم هستید یک پایه بتنی بریزید.

اجازه ندهید که ریختن پایه های بتنی شما را از ساختن یک دیوار سنگی دوغاب شده بترساند. آنقدرها هم سخت نیست. در واقع، شما می خواهید اقدام به حفر یک سوراخ در زمین نمایید و آن را با مخلوط خود پر کنید. شما می توانید از عهده آن برآیید.