چگونه و در کجا از مواد شیمیایی در طراحی داخلی استفاده می شود؟

 مواد شیمیایی در طراحی داخلی

چگونه و در کجا از مواد شیمیایی در طراحی داخلی استفاده می شود؟

چگونه و در کجا از مواد شیمیایی در طراحی داخلی استفاده می شود؟ - وبسایت سیکاس

موادی که به وسیله شیمی امکان پذیر می‎شوند، در فضای داخلی ساختمان استفاده می‌شوند – از رنگ و پوشش دیوار، فرش و کف کامپوزیت، میزهای آشپزخانه و حمام، و همچنین مبلمان و روشنایی در هر فضای زندگی.

دیود نوری (LED) یک انتخاب مکرر برای روشنایی فضاهای تجاری و دفاتر، ارائه بهره‎وری انرژی، دوام و عمر طولانی است. در آینده این امکان وجود دارد که نور LED بتواند تقاضای انرژی جهانی را به میزان قابل توجه ۳۰ درصدی کاهش دهد.

کفپوش وینیل با دوام، مقاوم در برابر رطوبت، تمیز کردن آسان به ایجاد یک محیط بهداشتی و ایمن در مراکز بهداشتی و ایمن در مراکز بهداشتی، دفاتر و رستوران ها کمک می‎کند. کاشی وینیل لوکس (LVT) طرح‎ها و الگوهای زیبایی را برای کفپوش‎های سطح بالا ارائه می‎دهد که می‎توانند زیر پا گرم و راحت باشند.

سطوح و پیشخوان های پایدار (بهینه در مصرف انرژی) با استفاده از ترکیبی از اِپوکسی ها(چسب های پلاستیکی)، شیشه های بازیافت شده و سایر مواد که پس از مصرف عمومی دور ریخته می‎شوند، ساخته می‎شوند. محصول نهایی را می‎توان از ۹۰ درصد مواد بازیافتی تهیه کرد و این امر به طراحان کمک می‎کند اعتبارات LED یا گواهینامه‎های بالقوه دیگری برای پروژه های خود به دست آورند.

پوششهای اپوکسی بر پایه آب به سرعت خشک می‎شوند، یک لایه محافظ سخت و دشوار برای کف در مناطق پرتردد مانند لابی هتل یا راهروهای بیمارستان فراهم می‎کنند. از رزین های اپوکسی بر پایه آب برای کفپوش‎های تزیینی و با کارایی بالا مانند کف ترازو، کفپوش تراشه‎ای و کفپوش دانه‎ای رنگی نیز استفاده می‎شود.

کف پلی اورتان به عنوان یک زیرانداز فرش، کف را می‎پوشاند و به راحتیِ آن برای راه رفتن کمک می‎کند.

همکاران ما در سیکاس گروپ آماده ارائه مصالح شیمیایی ساختمانی با کارایی و ماندگاری بالا و عقد قرارداد با سازندگان و شرکت‎های مهندسی می‎باشد.