سیستم های پلی اورتان

سیستم های پلی اورتان

سیستم های پلی اورتان

 

سیستم های پلی اورتان - سیکاس گروپ

پلی اورتان چیست؟

پلی اورتان پلیمری است که از زنجیره واحدهای آلی تشکیل می شود، یونیت هایی که توسط لینک های کاربامات به هم پیوسته اند. در حالی که اکثر پلی اورتان ها از پلیمرهای حرارتی هستند که هنگام گرم شدن ذوب نمی شوند، پلی اورتان های ترموپلاستیک نیز موجود هستند. پلیمرهای پلی اورتان با واکنش یک ایزوسیانات با یک پلیول تشکیل می شوند.

پلی اورتان به چه منظور استفاده می شود؟

پلی اورتان که بیشتر به صورت کف قابل انعطاف است، یکی از محبوب ترین موادی است که در مبلمان و کفپوش منزل مورد استفاده قرار می گیرد و باعث دوام، راحتی و حمایت از محصولات می شود.

سیکاس گروپ همچنین سیستمهای پلی اورتان یک و دو جزئی مدنظر را تولید می نماید، به عنوان مثال، برای صنعت ساخت و ساز، جایی که آنها به طور گسترده در ساختمان های مسکونی، صنعتی، مهندسی کشاورزی و در ساختمان های عمومی استفاده می شوند. این سیستم ها برای تولید مواد عایق بر پایه فوم های نیمه سخت و سفت و سخت مناسب یرای سیستم های عایق حرارتی و ضدآب برای سقف ها، اتاق زیر شروانی، دیوارها، کف ها یا پایه ها طراحی می شوند. علاوه بر این، سبد محصولات شامل سیستم های مدنظر برای تولید انواع مختلف چسب و مُهر و موم های پلی اورتان است.

سری عایق های سیکاس

پیشنهاد ما برای بخش ساخت و ساز شامل مجموعه ای از راه حل های نوآورانه درباره عایق های حرارتی و صوتی و ضدآب با نام تجاری سیکاس است. این سری مخصوصا شامل تخته های عایق بندی برای عایق بندی حرارتی دیوارها و سیستم های مبتنی بر اسپری کف پلی اورتان موردنظر در عایق  بندی بدون جوش دادن دیوارها، اسلب ها، سقف ها، پشت بام ها است. سیستم های عایق سیکاس مبتنی بر کف پلی اورتان از مزیت اثربخشی بالا، سرعت و سادگی نصب، پایداری و دوام پارامترها و همچنین مقاومت در برابر عوامل جوی برخوردار هستند.

علاوه بر این، پیشنهادی که برای بخش ساخت و ساز در نظر گرفته می شود، راه حل هایی درباره مواد تزئینی و پوشش رویه نهایی، به عنوان مثال نرم کننده های مورد استفاده در پوشش دیوار و کف، مواد افزودنی برای رنگ های تزیینی یا مواد آماده شده مبتنی بر پلی اورتان برای مواد شبیه به چوب ارائه می دهد.